کد خبر : 3629
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آوریل 2024 - 17:21
-

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب؛ سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها در کنار و یاری‌گر مردم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه شهرستان فاریاب؛ سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها در کنار و یاری‌گر مردم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهر ستان فاریاب گفت: سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها در کنار و یاری‌گر مردم هستند و خواهند بود، در شهرستان فاریاب هم از این قاعده مستثنی نیستند، همه بسیجیان و پایوران شهرستان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش گروه اجتماعی فاریاب خبر  محمود بهبودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار فاریاب خبر از آماده باش کامل نیروهای سپاه و بسیج در این شهرستان جهت مقابله با سیل و حوادث احتمالی در جریان بارندگی اخیر خبرداد و گفت: باتوجه به هشدار باش و اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان و شهرستان فاریاب نیروهای سپاه و بسیج از چند روز قبل در حال بررسی و شناسایی نقاط در معرض سیل و حادثه در شهرستان هستند و طبق جمع‌بندی این نقاط پس از شناسایی در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار گرفته‌اند و اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.

 

محمود بهبودی بیان کرد: سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها در کنار و یاری‌گر مردم هستند و خواهند بود، در شهرستان فاریاب هم از این قاعده مستثنی نیستند، همه بسیجیان و پایوران شهرستان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه از قبل این بارندگی‌ها پیش بینی شده بود ما با برگزاری جلسات قرارگاهی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌ها از قبل تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و بیش از ۶۰ پایگاه مقاومت خواهر و برادر ، سه گردان امام علی(ع)، بیت‌المقدس و کوثر را آماده باش کامل داده‌ایم و تجهیزات مورد نیاز را در اختیارشان گذاشته‌ایم‌.

 

فرمانده سپاه شهرستان فاریاب تصریح کرد: با رایزنی با بخش خصوصی در شهرستان بیش از ۵ لودر و ۳۰ کامیون در نقاط مختلف شهرستان آماده خدمت رسانی به مردم در صورت بروز سیل و حادثه هستند.

 

وی گفت: برای سهولت کار و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب شهرستان را به چهار بلوک تقسیم و بسیجیان و پایوران را تقسیم‌بندی و مأمور به خدمت رسانی کرده‌ایم.

 

محمود بهبودی اظهار کرد: بیش از ۳۵ گروه‌ جهادی خواهر و برادر در شهرستان همراه با تجهیزات مورد نیاز با آمادگی کامل آماده خدمت‌رسانی به مردم در صورت بروز سیل هستند که سه گروه جهادی آماده پخت و پز و توزیع بین آنها هستند و سایر گروه‌های جهادی به کمک رسانی و خدمات دیگر خواهند پرداخت.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در پایان بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار ستاد بحران شهرستان آماده هر گونه همکاری و مساعدت در صورت بروز سیل و حادثه خواهد بود.

انتهای خبر/ م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.