کد خبر : 3793
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 آوریل 2024 - 23:25
-

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار است،

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار است،

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار است، این مجموعه در همه عرصه ها در کنار مجموعه دولت بوده و هست و همکاری می کند.

به گزارش فاریاب خبر صبح امروز بمناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین هفته عقیدتی یوسف میرشکاری سلیمانی فرماندار، ابوذر امیری معاون سیاسی امنیتی، ابوذر شکوهی بخشدار هور، مهدی سلیمانی بخشدار مرکزی، جاسم حمزه راهداری، دادمراد براهویی آبفا، علی تاجیک میراث فرهنگی با سرهنگ پاسدار محمود بهبودی فرمانده سپاه و حجت‌الاسلام سالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

فرماندار در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار است، این مجموعه در همه عرصه ها در کنار مجموعه دولت بوده و هست و همکاری می کند.

 

وی گفت: در حوادث طبیعی، کارهای عام المنفعه، جهادی ،امنیتی و….هر کجا که نگاه کنید اول از همه بچه های سپاه و بسیج آنجا آماده و پای کار هستند.

 

یوسف میرشکاری سلیمانی بیان کرد: در همین شهرستان فاریاب هر کجا که مشکلی پیش آمده و نیاز به امداد رسانی، خدمات رسانی و یا هر نوع همکاری دیگری بوده است مجموعه سپاه و بسیج و در رأس آنها فرمانده جوان و مردمی و با اخلاق جناب سرهنگ بهبودی همکاری داشته اند.

 

سرهنگ پاسدار محمود بهبودی فرمانده سپاه شهرستان در این دیدار ضمن تشکر از حضور جمعی از اعضای شورای اداری در رأس آنها فرماندار محترم گفت: سپاه در کنار مردم است و مردم نیز بعنوان بسیجی در کنار سپاه و این دو جزئی جدایی ناپذیر از هم هستند.

 

وی بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج در کنار مجموعه دولت برای راحتی مردم و رفع مشکلات همیشه آماده و پای کار هستند و از هیچ اقداماتی در راستای خدمت گذاری و خدمت رسانی به مردم دریغ نمی کند.

انتهای خبر/م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.