کد خبر : 3759
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آوریل 2024 - 23:43
-

امام جمعه شهرستان فاریاب؛ سیدمحمد حجازی؛ سرداری که در تمام عمر خود در خدمت اسلام و انقلاب بود.

امام جمعه شهرستان فاریاب؛ سیدمحمد حجازی؛ سرداری که در تمام عمر خود در خدمت اسلام و انقلاب بود.

سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد خدمتی خود ادامه داد.

 

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فاریاب خبر ؛ مراسم سومین سالگرد شهید سید محمد حجازی جانشین سپاه قدس با حضور امام جمعه شهرستان،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری جانشین ناحیه،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولین و مردم در مسجد شهرک فرهنگیان بر گزار شد.

حجت الاسلام گروهی از شهید حجازی بعنوان الگوی خدمت در تمامی عرصه‌های خدمت نام برد و تصریح کرد: شخصیتی که تا آخرین لحظات زندگیش از هیچ خدمتی برای نظام و انقلاب دریغ نکرد.

 

امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد خدمتی خود ادامه داد.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس نیز در پست‌های مختلف مسؤلیتی مهم همواره راه خدمت را برگزید و ده سال از عمر بابرکت خود را بعنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج گذراندند.

 

حجت‌الاسلام گروهی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم، پیروزی بر رژیم طاغوت، پیروزی در جنگ تحمیلی و به تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهید حجازی در زمان مدیریت و فرماندهی خود خدمات بزرگی برای کادرسازی و سازماندهی بسیج مخصوصاً بسیج سازندگی انجام داد که ثمره آن‌ها خدمت به مردم و رفع مشکلات  بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: همه ما در گام دوم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی بر عهده داریم در این راه شهدا چراغ راه ما و الگوی حرکت در صراط مستقیم هستند.

انتهای خبر/م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.