به گزارش خبر نگار فاریاب خبر صبح امروز معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با فرماندار شهرستان فاریاب دیدار و گفت و گو کرد.
احمدی معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه آقای تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاریاب و هیئت همراه با سید ابوالحسن حسینی فرماندار شهرستان فاریاب دیدار و گفتوگو کردند.
در این نشست که با هدف بررسی مسائل و برنامههای حوزه تعلیم و تربیت در شهرستان فاریاب برگزار شد، طرفین بر توسعه زیرساختهای آموزشی، ارتقای کیفیت آموزش و تقویت همکاری میان دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات مدارس تأکید کردند.
سید ابوالحسن حسینی فرماندار شهرستان فاریاب در این دیدار با تأکید بر نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه پایدار، آمادگی فرمانداری را برای حمایت از برنامههای آموزشی و رفع موانع موجود در مسیر خدمترسانی به دانشآموزان اعلام کرد.
آقای احمدی در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه به آموزش در مناطق مختلف استان، بر حمایت اداره کل آموزش و پرورش از برنامهها و طرحهای توسعهای شهرستان فاریاب تأکید کرد و گفت: تعامل و همافزایی میان مسئولان استانی و شهرستانی میتواند زمینهساز ارتقای شاخصهای آموزشی در منطقه باشد.
در پایان، آقای تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاریاب نیز گزارشی از وضعیت مدارس، برنامههای آموزشی و برخی نیازها و چالشهای موجود در حوزه تعلیم و تربیت این شهرستان ارائه کرد.
انتهای خبر/م

