به گزارش خبر نگار فاریاب خبر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان فاریاب فرمانده انتظامی فاریاب از اجرای طرح مبارزه با خودروهای شوتی و تغییر وضعیت در سطح شهرستان فاریاب خبر داد
امین امیر محمدی فرمانده انتظامی فاریاب درتشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت عمومی، افزایش ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی و برخورد با رانندگیهای پرخطر،ازابتدای امسال،طرح مقابله با خودروهای شوتی و تغییر وضعیت در سطح این شهرستان اجرا و ۲۴۴دستگاه خودرو شوتی و دارای تغییر وضعیت وتعداد۸۲دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.
انتهای خبر/م

