کد خبر : 3514
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آوریل 2024 - 12:32
-

عید فطر پایان بخش ماه رمضان است

عید فطر پایان بخش ماه رمضان است

یک ندای رهبر انقلاب که نایب امام زمان(عج) است این‌گونه مسلمانان را به میدان آورد، روزی که امام زمان(عج) ظهور نمایند قطعا همه آنهایی که طرفدار عدالت و مخالف ظلم هستند لبیک می‌گویند و حکومت جهانی تشکیل می‌شود.

به گزارش فاریاب خبر خطبه های نماز عید فطر  توسط امام جمعه شهرستان حجت السلام گروهی قرائت شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه فاریاب ضمن عرض تبریک بمناسبت عید سعید فطر بیان کرد: بهترین عیدی که سلامتی رهبر معظم انقلاب و ظهور حضرت مهدی (عج الله فرجه) است را از خداوند متعال مسالت داریم.

وی گفت: عید فطر پایان بخش ماه رمضان است و ماه مبارک رمضان همانند یک مسابقه عبادی است که خداوند جوایز معنوی و مادی فراوانی برای آن گذاشته است و هر کسی بیشتر تلاش داشته است بهره‌مند بیشتری خواهد داشت.

امام جمعه فاریاب ضمن تشکر از همه آحاد مردم شهرستان فاریاب بابت حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد : مردم شهرستان فاریاب همگام با همه مسلمانان و حتی مردم دنیا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند، با این حضور ثابت کردند که با خوی استکباری و نسل کشی صهیونیست‌ها مخالف هستند و هر مسلمانی در هر جای دنیا فریادش بلند شود، وظیفه دارند به آن فریاد لبیک بگویند.

وی افزود: در روز قدس همه مسلمانان و حتی مردم دنیا به فریاد مردم فلسطین و غزه لبیک گفتند، ان شاء‌الله این شور و شوق مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

حجت‌الاسلام گروهی بیان کرد: یک ندای رهبر انقلاب که نایب امام زمان(عج) است این‌گونه مسلمانان را به میدان آورد، روزی که امام زمان(عج) ظهور نمایند قطعا همه آنهایی که طرفدار عدالت و مخالف ظلم هستند لبیک می‌گویند و حکومت جهانی تشکیل می‌شود.

انتهای خبر/م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.