به گزارش سرویس اجتماعی فاریاب خبر جلسه کمیسیون کارگری شهرستان فاریاب صبح امروز به ریاست زهره خدادادی معاون برنامهریزی و عمرانی فرمانداری و با حضور سایر اعضا، در محل فرمانداری برگزارگردید.
در این جلسه، موضوعات مرتبط با حوزه کارگری، مشکلات و مطالبات این قشر، و همچنین راهکارهای پیشنهادی برای بهبود وضعیت موجود مورد بررسی قرار گرفت.
خدادادی در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه کارگران در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان، بر لزوم توجه جدی به مشکلات این قشر زحمتکش و برنامهریزی برای ارتقای امنیت شغلی، افزایش رضایتمندی شغلی و تقویت بسترهای اشتغال پایدار تأکید کرد.
در ادامه، اعضای کمیسیون نیز دیدگاهها و پیشنهادهای خود را درباره رسیدگی به مسائل کارگری، حمایت از واحدهای تولیدی، کاهش آسیبهای حوزه اشتغال و تقویت تعامل میان کارگران، کارفرمایان و دستگاههای مسئول مطرح کردند
در پایان همچنین بامحوریت پیگیری وضعیت جامعه کارگری و اشتغال در شهرستان بر ضرورت راهاندازی هرچه سریعتر «خانه کارگر فاریاب» به منظور حمایت سازمانیافته از حقوق کارگران، پیگیری مسائل صنفی و ارتقای سطح رفاه و معیشت فعالان عرصه کار و تولید تأکید گردید.
انتهای خبر/م

