صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : برگزاری جلسه کمیسیون کارگری شهرستان فاریاب

برگزاری جلسه کمیسیون کارگری شهرستان فاریاب

 

به گزارش سرویس اجتماعی فاریاب خبر جلسه کمیسیون کارگری شهرستان فاریاب صبح امروز  به ریاست زهره خدادادی معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری و با حضور سایر اعضا، در محل فرمانداری برگزارگردید.

 

در این جلسه، موضوعات مرتبط با حوزه کارگری، مشکلات و مطالبات این قشر، و همچنین راهکارهای پیشنهادی برای بهبود وضعیت موجود مورد بررسی قرار گرفت.

خدادادی در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه کارگران در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان، بر لزوم توجه جدی به مشکلات این قشر زحمتکش و برنامه‌ریزی برای ارتقای امنیت شغلی، افزایش رضایتمندی شغلی و تقویت بسترهای اشتغال پایدار تأکید کرد.

 

در ادامه، اعضای کمیسیون نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درباره رسیدگی به مسائل کارگری، حمایت از واحدهای تولیدی، کاهش آسیب‌های حوزه اشتغال و تقویت تعامل میان کارگران، کارفرمایان و دستگاه‌های مسئول مطرح کردند

در پایان همچنین بامحوریت پیگیری وضعیت جامعه کارگری و اشتغال در شهرستان بر ضرورت راه‌اندازی هرچه سریعتر «خانه کارگر فاریاب» به منظور حمایت سازمان‌یافته از حقوق کارگران، پیگیری مسائل صنفی و ارتقای سطح رفاه و معیشت فعالان عرصه کار و تولید تأکید گردید.

 

انتهای خبر/م

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
مقالات مرتبط

انسجام ملی، مهم‌ترین عامل عبور کشور از بحران‌ها

به گزارش پایگاه خبری بوتیا‌نیوز، احمد حسینی تحلیلگر مسائل سیاسی با تأکید…

17 ژوئن 2026

دیدگاهتان را بنویسید